دايي: ايران خيلي امن‌تر از عربستان است؛ جوابشان را با برد مي‌دهيم
دايي: ايران خيلي امن‌تر از عربستان است؛ جوابشان را با برد مي‌دهيم
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش خبرگزاري فارس، علي دايي پس از تمرين امروز پرسپوليس در جمع خبرنگاران عنوان كرد: بعد از بازي مقابل ذوب‌آهن با مشكل مصدوميت‌هاي زياد بازيكنان رو‌به‌رو شديم به همين دليل به دنبال اين بوديم كه در اين يكي دو روزه بيشتر به دنبال ريكاوري بازيكنان باشيم. انشاءالله تمرينات اصلي خودمان را از فردا آغاز خواهيم زد تا 2 روز مانده به بازي مقابل استيل‌آذين با اين روندي كه در پيش داريم به 3 امتياز بازي برسيم.

وي در خصوص احتمال قهرمان پرسپوليس گفت: بايد باور كنيم كه روي كاغذ براي قهرماني شانس داريم اما كار خيلي سختي است مگر اينكه اتفاقات نادري در فوتبال بيفتد و ما بتوانيم قهرمان بشويم. انشاءالله در 5 بازي پيش‌رو حداكثر امتيازها را مي‌گيريم تا به بالاي جدول بيائيم.

دايي ادامه داد: به هيچ عنوان دل به اين نمي‌بنديم كه از طريق جام حذفي به فصل آينده ليگ قهرمانان آسيا صعود كنيم. سعي خواهيم كرد از ليگ برتر براي سال آينده راهي ليگ قهرمانان شويم. البته در جام حذفي هم تمام سعي خودمان را خواهيم كرد تا قهرمان شويم.

وي در جواب سؤالي درباره بازي‌هاي پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا در دور برگشت تاكيد كرد: بازي‌هاي سختي در پيش داريم. از 3 بازي باقيمانده 2 بازي خانه انجام مي‌شود. ما ابتدا ميزبان بنيادكار هستيم و سپس در تهران رو در روي الاتحاد عربستان قرار خواهيم گرفت. فكر كنم با حمايت همه جانبه هواداران واقعي خودمان اين دو تيم را در تهران شكست خواهيم داد. ما هيچ چيزي را از دست نداديم و مي‌توانيم جبران كنيم علي‌رغم اينكه مي‌دانم نتايج بازي‌هاي دور رفت ما در ليگ قهرمانان آسيا خوب نبود.
دايي خاطرنشان كرد: دليل اميدواري من به صعود از گروه خودمان در ليگ قهرمانان آسيا اين است كه 2 بازي سرنوشت‌ساز در ايران انجام مي‌شود.

وي در خصوص همكاري‌اش در فصل آينده با پرسپوليس گفت: شايد فردا من در پرسپوليس نباشم اما دايي هميشه در فوتبال هست. چندي ديگر قراردادم با پرسپوليس تمام مي‌شود. بعد از آن شايد باشگاه من را نخواهد يا من نخواهم با باشگاه عقد قرارداد كنم.

اين مربي افزود: خدا را شكر آنقدر تيم است كه آدم بخواهد در آن كار كند كه همين مورد باعث مي‌شود من نگران نباشم. نه تنها در ايران در جاهاي ديگر هم مي‌توانم راحت كار كنم. البته من قلبم هميشه با پرسپوليس است و شك نكنيد براي موفقيت اين تيم تا روزي كه هستم از جان مايه مي‌گذارم و اگر نباشم براي پرسپوليس دعا مي‌كنم.

به گزارش فارس، دايي در ادامه در جواب اين سؤال كه چرا عربستاني‌ها اعلام كردند قصد آمدن به ايران را ندارند، گفت: به نظر من ايران از خيلي كشورها امن‌تر است مخصوصا از كشور عربستان. اين‌ها يك سري دعواهاي سياسي است كه با ورزشكاران و ورزش ربطي ندارد. من فقط تيم خودم را آماده مي‌كنم تا جواب آنها را با يك برد شيرين بدهيم.

دايي در خصوص انتخاب كي‌روش به عنوان سرمربي تيم ملي گفت: انتخاب كي‌روش را تبريك مي‌گويم اما تائيديه من درباره انتخاب آقاي كي‌روش اصلا مهم نيست. ايشان مربي بزرگي است. به نظر من خيلي كم اتفاق افتاده كه چنين مربي در رده فوتبال ملي ما بيايد و كار كند اما هر مربي احتياج به امكانات و ابزارهاي لازم دارد تا موفق شود.

وي اضافه كرد: همه بايد به ايشان كمك كنيم. تمام امكانات حرفه‌اي را بايد در اختيار كي‌روش قرار دهيم. وظيفه ما مربي‌ها هم اين است كه هر كس تيم ملي خودش را دوست دارد حمايت كند و انشاءالله بازيكنان خوبي را تحويل كي‌روش دهد تا ايشان با تيم ملي موفق شود. بايد دست به دست هم دهيم و از كي‌روش حمايت كنيم تا انشاءالله موفق شود. بايد قبول كنيم كي‌روش جزء بزرگترين مربياني است كه به ايران آمده است و بايد بستر لازم را براي او آماده كنيم.

سرمربي پرسپوليس در خصوص عدم حضور هواداران در ورزشگاه‌ها گفت: دلايل زيادي وجود دارد كه هواداران به ورزشگاه نمي‌آيند. وقت نامناسب بازي‌ها از جمله آنهاست. برخي اوقات بازي‌ها در وسط هفته برگزار مي‌شود. اضافه شدن قيمت بليت‌هاي ورزشگاه هم تاثيرگذار است. من در يك برنامه تلويزيوني چند روز پيش مي‌ديدم كه يك هوادار جوان پرسپوليس 2 هزار تومان همراه خودش داشت تا وارد استاديوم شود اما بليت گران‌تر بود.

دايي گفت: اين عوامل‌ دست به دست هم مي‌دهد تا دچار مشكل شويم. البته وضعيت اجتماعي و اقتصادي مردم و خيلي چيزهاي ديگر در اين مورد نيز دخيل است. حتي وضعيت نامناسب ورزشگاه‌ها نيز اين اجازه را نمي‌دهد تا هواداران بچه‌هاي خودشان را به ورزشگاه‌ها بياورند. اين موارد يكي دو تا نيست كه بخواهم نام ببرم اما فكر كنم مثل هميشه هواداران پرسپوليس به ما لطف داشتند و من مطمئن هستم در بازي‌هاي آينده بيشتر ما را حمايت خواهند كرد.

دايي درباره اختلافش با حبيب كاشاني گفت: خدا را شكر از روز اول مسائل كاري من و كاشاني جدا بوده و مسائل تيمي جدا. اين‌ها افكار و خبرهايي است كه برخي از نشريات چاپ مي‌كنند. مطمئناً و صددرصد در برخي از موارد اختلاف سليقه وجود دارد اما من هرگونه مشكلم با كاشاني را تكذيب مي‌كنم.

وي يادآور شد: هميشه گفته‌ام كاشاني از قبل از اينكه من به پرسپوليس بيايم دوست عزيز من بوده و بعد قسمت شد كه در باشگاه پرسپوليس هم من با ايشان كار كنم. اينها مسائلي است كه ساخته و پرداخته برخي از افراد است. اگر من با كاشاني مشكل دارم همين الان هم مي‌توانم بروم و هيچ كس هم نمي‌تواند جلوي من را بگيرد يا ايشان اگر با من مشكل داشته باشند مي‌توانند سريع من را كنار بگذارند. اين يك مسئله طبيعي است و نمي‌دانم اين شايعات از كجا مي‌آيد. من و كاشاني به هيچ عنوان اجازه نمي‌دهيم كه به پرسپوليس لطمه وارد شود و مهمترين هدف ما هم همين است.

دايي در پايان درباره سوءتفاهماتي كه درباره صحبت‌هايش در خصوص نظرسنجي ديدار پرسپوليس و ذوب‌آهن پيش آمده گفت: منظور مصاحبه روز گذشته من سايت باشگاه نبود بلكه برخي سايت‌ها و وبلاگ‌ها بود كه معلوم نيست بر چه اساسي اقدام به نظرسنجي كرده بودند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: